موس و کیبورد

در این وبلاگ می خواهم درباره همه چیز موس و کیبورد مطالبی را برایتان بنویسم.

موس و کیبورد

در این وبلاگ می خواهم درباره همه چیز موس و کیبورد مطالبی را برایتان بنویسم.

اولین تصاویر موس و کیبورد تولیدی ریزر برای ایکس باکس وان منتشر شد

اولین تصاویر موس و کیبورد تولیدی ریزر برای ایکس باکس وان منتشر شد
ریزر از اولین تصاویر کیبورد و موس خود که به طور اختصاصی برای ایکس باکس وان مایکروسافت تولید شده رونمایی کرده و می‌گوید این محصول، ابتدای سال آینده میلادی به طور رسمی معرفی خواهد شد.
 
ادامه مطلب ...

بهترین و برترین کیبوردهای گیمینگ در دنیا

بهترین ماوس و کیبوردهای گیمینگ 2018 ؛ مشخصات، بررسی و خرید

با قدرت گرفتن دوباره «پی‌سی گیمینگ» در سال‌های اخیر و هجوم بازیکنان مختلف به پلتفرم رایانه‌های شخصی، بازار خرید و فروش قطعات کامپیوتری و لوازم جانبی مخصوص بازی از جمله کیبورد گیمینگ در کشورمان جانی دوباره گرفته است. هر چند ممکن است برخی از محصولات با تاخیر نسبت به کشورهای دیگر وارد ایران شوند ولی اکنون شاهد حضور محصولات برترین و برجسته‌ترین کیبوردهای گیمینگ از برندهای تولید کننده در بازارهای داخلی هستیم.

ادامه مطلب ...

بهترین و ارزان ترین موس های گیمینگ برای بازی کردن در سال 2019

بهترین موس های گیمینگ که برای بازی کردن در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند

اگر یکی از طرفداران بازی‌ های ویدیویی هستید و یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه بهترین موس های گیمینگ را به شما معرفی کنیم.


سه فاکتوری مهمی
که در انتخاب یک ماوس گیمینگ نقش اصلی دارند، عبارتند از: طراحی ارگونومیک، عملکرد عالی و امکان شخصی‌سازی دکمه‌ها. در حقیقت یک گیمر حرفه‌ای به دنبال ماوسی است که به خوبی در دستش جای بگیرد و در استفاده طولانی مدت، دست او را خسته و اذیت نکند. اما در کنار راحتی، عملکرد ماوس یکی دیگر از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود. در حقیقت کاربر ترجیح می‌دهد که همیشه از یک ماوس با حسگر نوری و همچنین با دقت بالا استفاده کند. دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی و شخصی‌سازی نیز از دیگر فاکتورهای مهم برای انتخاب یک ماوس گیمینگ خوب محسوب می‌شود.مطمئنا در بازار شلوغ فعلی پیدا کردن یک ماوس گیمینگ مناسب، کار نسبتا مشکلی به نظر می‌رسد. در حقیقت در هر هفته حدود ده ماوس جدید وارد بازار می‌شود که تقریبا همگی از ظاهر و عملکرد یکسانی برخوردار هستند؛ با این حال برخی از کمپانی‌ها آنقدر در حوزه گیم و تولید سخت‌افزار مربوط به آن، قدرتمند ظاهر شده‌اند که بدون شک محصولات آنها در بازار به خوبی می‌درخشند.

 

ادامه مطلب ...

راهنمای انتخاب ماوس و کیبورد مناسب

قیمت روز موس و کیبورد در بازار (۱۴ بهمن ۱۳۹۷)

آیا شما هم از افرادی هستید که از همان ماوس و کیبوردی استفاده می کنند که با کامپیوتر خریده اند؟! یا اینکه جدید خریدید و دچار آسیب و کشش عضله شدین!  گاهی سیم ها به هم گره خوردن یا ماوسی خریدین که کندی و تاخیرش شما رو اذیت می کنه؟ اگر ماوس و کیبوردتون مناسب نیست وقتشه که جدیدش رو بخرید.

  ادامه مطلب ...