موس و کیبورد

در این وبلاگ می خواهم درباره همه چیز موس و کیبورد مطالبی را برایتان بنویسم.

موس و کیبورد

در این وبلاگ می خواهم درباره همه چیز موس و کیبورد مطالبی را برایتان بنویسم.

آموزش اتصال موس و کیبورد به گوشی هوشمند از طریق کابل OTG

آیا تا بحال به این مسئله فکر کرده اید که بتوانید از موس و کیبورد کامپیوتر خود برای نوشتن و کنترل گوشی خود استفاده کنید. اگر به این مسئله فکر کرده اید باید بگوئیم که شما می توانید این کار را انجام دهید البته باید صفحه کلید و موس شما دارای کانکتور usb باشند استفاده از کیبورد و موس بسیار اسان می باشد و شما با استفاده از آن ها می توانید متن مورد نظر خود را بر روی دستگاه اندرویدی خود تایپ کنید. برای انجام این کار شما به یک کابل OTG احتیاج دارید.

  

لوازم مورد نیاز برای انجام اتصال موس و کیبورد به موبایل

کابل OTG
کیبورد USB
موس USB

کابل USB On The Go که به اختصار USB OTG و یا OTG نامیده می شود. اجازه می دهد تا دستگاه های USB مانند گوشی های هوشمند اندرویدی به عنوان یک میزبان عمل کنند و شما با استفاده از این کابل می توانید دستگاه های مختلفی را مانند فلش، دوربین دیجیتال، موس و یا کیبورد خود را به گوشی خود متصل کنید.
قبل از ادامه این آموزش مطمئن شوید که گوشی هوشمند شما از OTG پشتیبانی می کند. اگر نمی دانید که گوشی شما از OTG پشتیبانی می کند و یا خیر به بخش مشخصات گوشی خود مراجعه کنید.

اتصال کیبورد به موبایل از طریق کابل OTG


ابتدا سر Micro USB کابل OTG خود را به گوشی خود متصل کنید و سر USB آن را به کابل USB کیبورد خود متصل کنید. بعد از این کار شما می توانید از کیبورد برای تایپ کردن استفاده کنید. همچنین باید گفت شما علاوه بر کیبورد از خود گوشی می توانید برای تایپ کردن استفاده کنید.

اتصال موس به موبایل از طریق کابل OTG


ابتدا سر Micro USB کابل OTG خود را به گوشی خود متصل کنید و سر USB آن را به کابل USB موس خود متصل کنید. بعد از این کار شما می توانید گوشی هوشمند خود را همانند یک کامپیوتر کنترل کنید. بعد از اتصال یک نشانگر بر روی صفحه نمایش گوشی ظاهر می شود که شما با استفاده از آن می توانید در جاهای مختلف کلیک کنید. فایل ها را جابجا کنید و یا اینکه در صفحات از اسکرول استفاده کنید.

اگر بخواهید از موس و کیبورد به صورت همزمان استفاده کنید این امکان فراهم می باشد و تنها کاری که شما باید بکنید این است که یک کابلی را تهیه کنید که دارای ۲ پورت USB باشد.


به پایان یکی دیگر از آموزش های مجله شیائومی رسیدیم امیدواریم که از این اموزش استفاده لازم را برده باشید. شما همچنین می توانید سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.